Blog

Rychlý marketingový tip

Každý puberťák je dostatečně starý a chytrý na to, aby věděl, že by měl jíst zeleninu. Ale pokud jí nechce jíst, tak jí jíst nebude. Tato disproporce vzniká proto, že naše potřeby ne vždy korespondují s našimi zájmy, nebo tím, po čem toužíme.

Rychlý marketingový tip

Zde je jeden rychlý marketingový tip pro ty, kteří nabízejí službu, o které vědí, že jí lidé potřebují, ale neuvědomují si, že jí chtějí. Zaměřte se na to, co lidé chtějí, a co zároveň váš produkt nebo služba splňuje či naplňuje.

Například, pokud se zabýváte službami pro tvorbu webových stránek a jejich designem, ale lidé nechtějí nové stránky, zaměřte se na to, jak jim lépe provedené stránky pomůžou generovat více kvalitních obchodních poptávek (a to je už něco, co chtějí). Podívejte se na věc z jejich perspektivy. Přemýšlejte nad jejich výzvami - věcmi, na kterých jim skutečně záleží. Potom se zaměřte na to, jak jim vaše služba může pomoct dosáhnout toho, čeho dosáhnout chtějí.

Jinak to bude jako nabízet potencionálnímu klientovi odpověď na otázku, na kterou se neptá.

Want to receive the week’s best marketing TIP, design tech resources straight to your inbox?

Send us your email:

Contact

Out Of Office, s.r.o.

AKancelář Běžka, Běžecká 2
Praha 6 - Břevnov
160 00

T+420 731 606 350