Blog

Top marketingové tipy pro zvýšení obratu

Zahoďte už tu starou učebnici marketingu do koše

Pokud se chcete vyvarovat zbytečnému utrácení peněz a nechcete přijít o mnoho obchodních příležitostí, vyhoďte vaše staré učebnice marketingu a různé průvodce marketingem do koše. Musíte vědět, co funguje dnes! Ve světě, kde i nejmenší firma může mít reklamu pro miliony online klientů za náklady nižší než jeden inzerát v novinách - A NAVÍC – ve kterém můžete emailovat milionům potenciálních uživatelů v průběhu několika hodin za pár korun.

Obsahový marketing – používejte obsah k podpoře vašich služeb a zboží

Obsahový marketing funguje, a dokonce funguje SKUTEČNĚ VELMI DOBŘE. Možná frázi content marketing znáte, nebo možná, že ji neznáte, každopádně pokaždé, když prohlížíte internet, navštěvujete stránky, které content marketing používají. Když navštívíte nové stránky, stránky o zábavě, blogy, které vám nabízejí informace a rady, navštěvujete stránky, které se promují prostřednictvím content marketingu. Ten lze používat k úspěšné podpoře jakýchkoliv služeb či zboží a je naprosto neporazitelný co se týče získávání nových klientů, leadů, poptávek a registrací.

Začněte používat email marketing ještě dnes

Jedná se o nákladově velmi efektivní a silný nástroj komunikace, který je přístupný i malým firmám. A to hlavně proto, že výsledky jsou převídatelné a náklady velmi nízké, téměř nulové.

Vybudujte si dobře propojenou síť

Jedním z největších obchodních mýtů je, že musíte mít obrovskou databázi kontaktů, pokud chcete uspět. Ve skutečnosti vám pro začátek stačí 5-10 dobrých kontaktů a referencí. Pravdou je, že velikost vaší databáze není tak důležitá, jako je vliv jednotlivých kontaktů. Pokud bude mít moje databáze 1000 lidí, ale ti nebudou mít žádný vliv ani zájem, tak potom je komerční hodnota takovéto databáze nulová. Mám-li ale 10 motivovaných a vlivných lidí, potom má takováto síť masivní hodnotu.

Začněte brát vaši webovou prezentaci vážně

Většina malých firem si není vědoma toho, že by mohly mít hodně velmi kvalitních poptávek každý den, jenom kdyby měly dobře a profesionálně zpracovanou webovou prezentaci, optimalizovanou pro vyhledávače. Když je stránka profesionálně optimalizovaná, posune se malý business o několik úrovní výš – je to jako když přemístíte svůj obchod ze špinavé zapadlé vedlejší ulice někam na hlavní třídu. Ještě jednu věc musíte vědět – téměř každý dnes používá internet, aby si prověřili potencionálního poskytovatele poptávaných služeb předtím, než se pro něj rozhodne, nebo taky ne. Vaše webová stránka je unikátní částí marketingu v jednom opravdu důležitém aspektu: ona sama má sílu buď úplně zabít nebo naopak pořádně nabít účinek všech vašich ostatních marketingových aktivit.

Ujistěte se, že vaše ceny odpovídají skutečnosti

Nemůžete slibovat vysoce kvalitní servis a účtovat halíře. Pokud to tak děláte, dáváte lidem zmatené informace a pokaždé přijdete o obchod. Každý ví, že kvalita nikdy není levná a že pokud něco vypadá příliš dobře aby to bylo reálné, tak potom nemůže být reálne. Ohodnoťte vaše služby realisticky a podle toho za ně účtujte.

Udělejte si alespoň nějaký průzkum konkurence

Není možné efektivně prodávat služby, pokud nemáte zmapovanou činnost konkurence. Musíte vědět, jaká je nabídka, záruky, ceny a poplatky konkurence, proti které stojíte. Zjistěte v čem jste lepší než konkurence a pak ji poražte!

Nepleťte si pohyb s růstem

U některých společností sledujeme jednu neuvěřitelnou věc – vlastníci málo prosperujících společností pracují stejně těžce jako úspěšní obchodníci. Na první pohled to nedává smysl, ale pokud se na to podíváte blíže, zjistíte, že jejich těžká práce nevede nikam jenom proto, že si pletou pohyb s růstem. Jinými slovy, tráví neskutečné množství hodin v práci, ale dělají špatné věci. Dobře napsaný inzerát, který je umístěný v nesprávných novinách, bude pořád neúspěšný – nezávisle na tom, jak dlouho jste na něm pracovali. Pokud jste v situaci, kdy těžce pracujete na vašem marketingu a pořád se vám nedostávají požadované výsledky, potom ihned přestaňte. Ujistěte se, že děláte ty správné věci a že je děláte správně. Pokud ještě neděláte něco z výše uvedených aktivit, potom jim dejte zelenou, protože my už víme, že fungují. To je dobrý začátek.

Want to receive the week’s best marketing TIP, design tech resources straight to your inbox?

Send us your email:

Contact

Out Of Office, s.r.o.

AKancelář Běžka, Běžecká 2
Praha 6 - Břevnov
160 00

T+420 731 606 350