Předtím, než začnete rozesílat vaše marketingové materiály komukoliv, ujistěte se o dvou velmi důležitých skutečnostech, pokud chcete dosáhnout požadovaných výsledků.
Tady jsou:
1.) Mám povolení kontaktovat tuto osobu?
Marketing je ještě v mnoha příadech založen na tzv. otravování lidí. Například: posílají se jim emaiy, protže jsou na nějakém seznamu adres, které někde zakoupili nebo, posílají nám spam, protože vědí, kde pracat pozornost lidí i tím, že je vyrušujete,ale není to ta pozornost, kterou byste uvítali. Lidi nemají rádi, když je otravujete. Když přijdete do kanceláře nějaké firmy bez předchozího ohlašení nebodomluvené schůzky a začnete šéfovi bušit do zad, tak také získáte jeho pozornost, ale velmi pravděpodobně s vámi nebude spolupracovat.
Takže radši, místo abychom získávali všelijaké adresy a dávali je na náš seznam adres, meli bychom se k těmto lidem dostat blíže.
Velmi dobrým způsobem je zpráva, jakou nyní čtete. Každý, kdo nyní čte tento článek
2.) Kontaktuji je s něčím, o co mají zájem nebo je to všechno jenom o mne?
bude pokračovat...