Blog

Přilákejte více klientů na doporučení!

Pokud chcete získávat více klinetů na základě doporučení, potom je tento článek určen přímo pro Vás.

Chci začít touto jednoduchou otázkou:

Jak snadné je pro Vaše klienty mluvit o tom, jak úžasná je Vaše služba? Je pro ně snadné podělit se s těmi správnými lidmi o tu správnou zprávu a šířit ji dál?

Word of mouth: Když Vašimi prodejci nejsou Vaši obchodníci

Mnoho malých podniků investuje nemalé finanční prostředky do marketingu a uvedení produktu či služby na trh, ale nemají oddané a specializované prodejce, snad až na samotného vlastníka firmy. No takže prodejní sílou majitele firmy se pak stávají jeho klienti a jeho obhájci (obhájci jsou ti, kteří aktivně šířit zprávy o Vás a Vaší firmě) Kdyby tento vlastník firmy měl své specializované obchodníky, jasně a přesně by jim řekl, na jakou cílovou skupinu potencionálních zákazníků se mají orientovat a jak přesně zní zpráva, kteoru mají šířit. Tímto způsobem by prodejci mluvili se správnými potencionálními klinety a říkali by jim ty spávné věci. 

Word of mouth potřebuje jasnost a přesné zacílení

Pokud byste chtěli získat více vysoce kvalitních obchodních leadů přímo od Vašich klientů a Vašich obhájců, musíte si najít nějaký čas a vysvětlit jim, jak vypadá typický potencionální klient, kterého byste chtěli oslovit a co by jim měli říkat. Pokud nevědí, ke komu mají hovořit a co mají říkat, tak jim hrozně ztěžujete situaci a děláte pro ně složité šířit o Vás dobré správy smysluplným způsobem. Takže, napište to do Vašeho newsletteru, pište o tom ve Vašem blogu, zmiňte to až budete příště hovořit s Vašimi klienty nebo obhájci, hlavně s těmi, se kterými máte skvělé vztahy. Také nezapomeňte na to, aby zpráva byla jednoduchá. Většinou jim pouze pomáháte identifikovat tu správnou cílovou skupinu, ten správný typ lidí a vysvětlit jim, že vše, co musí udělat, je zavolat Vám, nebo něco podobného. To je vše co potřebujete.

Cokoliv budete dělat, netlačte příliš na pilu, nevnucujte se. Jenom se ujistěte o tom, že ta správná informace je venku a že lidé, kteří Vás chtějí doporučit, vědí co a komu to mají říct, tak aby neztráceli svůj čas.

Want to receive the week’s best marketing TIP, design tech resources straight to your inbox?

Send us your email:

Kontaktujte nás

Out Of Office, s.r.o.

APlaská 3
Praha 5 - Újezd, Malá Strana
150 00

T+420 731 606 350