Blog

Jak zaujmout ty nejlepší klienty

Určitě jste slyšeli, že kadžý v byznysu řeší problémy. Potvrzuje to skutečnost, že každá firma existuje proto, aby vyřešila alespoň jeden problém. Čím je problém větší, tím méně existuje lidí, kteří ho dokáží vyřešit a o to více peněz si tím pak mohou vydělat. A proto člověk, který dokáže vyřešit problém "kdo vyčistí moje auto" vydělává méně, než člověk, který vyřeší problém "kdo mne dopraví do Londýna na konci dnešního pracovního dne?"

Proč na tom záleží

Kolik dalších firem ve vašem okolí dokažé vyřešit stejný problém jako vy? Pár jich je, je to tak? Tak proč se nazamyslíte nad tím jak vyvinout unikátní a hodnotou službu?

Představte si člověka ve vašem okolí, který nejenom umí řešit problémy, ale řeší je nevšedním způsobem. Udělejte z poskytování vašich služeb zajímavý a nevšední zážitek. Pokud to uděláte, tak máte dobrou šanci, že:

  • zaujmete více zákazníků
  • vyděláte více
  • vytvoříte si výborné vztahy s klienty
  • udržíte si klienty déle
  • generujete tisíce dobrý referencí
  • a uděláte z vašeho byznysu mnohem větší zábavu

Zajímaví obchodníci jsou atraktivní. Vyčnívají nad ostatními. Mluvíme o nich a máme k tomu důvod.

Jedním ze stavebních kamenů úspěšného podnikání je, že vlastník firmy pozná rozdíl mezi tím, za co lidé platí a co si kupují.

Placení a kupování

Chytří majitelé firem rozumí tomu, že lidé platí za produkt nebo službu, ale kupují si zážitek.

Například, když jdou lidé do kavárny, platí za kávu. Důvodem proč platí za kávu je, že si kupují zážitek - vypít si kávu na pěkném místě s ostatními lidmi, kteří také rádi pijí kávu a číst, nebo pracovat nebo surfovat na webu atd.. Můžou si také koupit stejně dobrou kávu v místním obchodě a připravit si ji doma za zlomek ceny v porovnáním s tím, co zaplatí v kavárně. Nicméně doma z toho nemají stejně dobrý zážitek. 

Je to tak skvělý zážitek, že omlouvá o 300% vyšší cenu, kterou zákazník zaplatí za kávu ve vyhlášené kavárně radši, než aby si ji připravil doma. Vyhlášená kavárna nezkouší urputně prodat kávu levněji než váš lokální obchod. Oni prodávají zážitek a účtují za to prémiové ceny. Zde je velká lekce pro každého, kdo má plné zuby cenově citlivých zákazníků. Pokud již nechcete oslovovat ty méně hodnotné zákazníky a konkurovat pouze cenou, musíte nabízet lepší zážitek.

Jaký zážitek nabízíte?

Takže jaký zážitek nabízíte vašim klientům? Co neodolatelného pro ně děláte, aby si nakoupili právě u vás, nezávisle na vašich cenách a poplatcích?

Pokud jste doteď nevěnovali tomuto tématu mnoho pozornosti, tak vám doporučuji, abyste začali. Díky Googlu si dnes lidé mohou najít nejlevnějšího poskytovatele ve vašem okolí v průběhu několika minut. Díky sociálním sítím se lidé mohu dovědět o těch poskytovatelích služeb ve vašem okolí, kteří nabízejí nezapomenutelný zážitek.  

Nezávisle na tom, jestli chcete prodávat služby za nejnižší ceny, začněte přemýšlet nad tím, jak se stát tou firmou, o které každý mluví. Pokud to uděláte, oslovíte mnohem více klientů pomocí referencí, než kdykoliv dríve a už nikdy nebudete muset bojovat s konkurencí pomocí nízkých cen. My rovněž pomáháme našim klientům, aby se dostali přesně do této pozice.

Want to receive the week’s best marketing TIP, design tech resources straight to your inbox?

Send us your email:

Kontaktujte nás

Out Of Office, s.r.o.

AKancelář Běžka, Běžecká 2
Praha 6 - Břevnov
160 00

T+420 731 606 350